نمایشگاه تصویرگری دو اثر "شازده کوچولو" و "مجلس قربانی سنمار"

نمایشگاه آثار هنری تصویرگری دو هنرمند تصویرگر در تاریخ 14-21 اردیبهشت ماه در نگارخانه مریم برگزار می شود.

این نمایشگاه شامل آثار فاطمه نظری از کتاب شازده کوچولو اثر آنتوان سنت اگزوپری و نیز آثار تصویرگری باران صدیقیان از نمایشنامه قربانی مجلس سنمار استاد بهرام بیضایی است.

افتتاحیه این نمایشگاه روز پنجشنبه 14 اردیبهشت ماه ساعت 5-8 برگزار می گردد. در این افتتاحیه بهاره جهاندوست نقال و برخوان که به تازگی نمایش "منیژه" را به روی صحنه برده است به اجرای خلاقانه ای از برخوانی بخش هایی از دو اثر "شازده کوچولو" و "مجلس قربانی سنمار" می پردازد.

از علاقمندان دعوت می شود در این نمایشگاه که تا 20 اردیبهشت ماه در گالری مریم واقع در خیابان کریمخان‌‌زند، نبش خیابان نجات‌الهی شمالی، بوستان مریم، نگارخانه مریم برگزار می شود.

فاطمه نظری، متولد 1350 تهران فارغ‌التحصیل کارشناسی گرافیک و کارشناسی ارشد تصویر سازی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران است وی از سال 1377 به عنوان گرافیست و در زمینه ی تصویرگری و نقاشی از سال 90 تا کنون فعالیت دارد. داستان شازده کوچولو اگزوپری که اخیراً تصویرگری کرده است بر مبنای مفهومی از سیر سلوک و مسافر بودن انسان است که از شش سیارک وسپس زمین گذر میکند واین طی طریق با استفاده از تصاویر ی با ویژگی های فضای خالی و سیال بیان می‌گردد.

باران صدیقیان، متولد 1364 فارغ‌التحصیل کارشناسی گرافیک و کارشناسی ارشد تصویر سازی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران است وی فعال هنری است و از سال 1385 در زمینه ی تصویرگری و انیمیشن فعالیت داشته است.

logo-samandehi